Salutare prieteni!
Tocmai s-a încheiat Festivalul Studențesc de Publicitate de la Cluj, un festival ce ţine capul de afiş in peisajul comunicării, publicităţii şi marketing-ului studenţeşti din România. Noi dorim să felicităm organizatorii, şi să luăm aminte. La Cluj se fac lucruri frumoase. Iată o prezentare pe larg a evenimentului.
Este un eveniment deja tradițional organizat de Catedra de Comunicare și Relații Publice a Universității Babeș-Bolyai. Prima ediție a Festivalului Studențesc de Publicitate a avut loc în anul 2003, iar cu începere din 2005 festivalul este organizat cu sprijinul unor agenții de publicitate importante din Cluj-Napoca.
Festivalul se adresează studenților interesați de fenomenul publicitar și în special celor din domeniul Științelor Comunicării, fiind văzut ca o veritabilă platformă de interacțiune între cei care se pregătesc să lucreze în industria publicitară și cei care activează cu succes în agențiile de profil. În concurs se pot înscrie echipe formate din 2-5 membri, toți studenți la nivel master sau licență și obligatoriu un membru al echipei trebuie să fie student într-un program din domeniul Științelor Comunicării (Publicitate, Comunicare și Relații Publice, Jurnalism, Biblioteconomie, Relații Publice etc.)
În acest an au fost înscriși 200 de studenți iar fiecare agenție a oferit un brief de creație echipelor din concurs. Anul acesta participanții s-au putut înscrie şi la categoria SPOOF, în cadrul căreia trebuie realizată o parodie după un spot publicitar la alegere.
Miercuri, 21 aprilie, a fost Gala care a încheiat Festivalul Studențesc de Publicitate din Cluj 2010. Perioada de desfășurare a fost între 23 martie și 20 aprilie, timp în care s-au înscris echipele, s-au dat briefurile, s-a muncit pe brânci, s-au promovat spoofurile, s-au prezentat campaniile, s-a jurizat și s-a votat online.
La Gala s-a premiat evoluția, creativitatea și mai ales munca depusă pentru promovarea pamfletelor în online. Agențiile, alături de profesori au avut numai cuvinte de laudă pentru studenți, pe care i-au răsplătit cu diplome, premii, strângeri călduroase de mână, invitații la practici în agenții.
Câştigătorii şi alte detalii se află AICI.
Bravo!
Tocmai s-a încheiat Festivalul Studențesc de Publicitate de la Cluj, un festival ce ţine capul de afiş in peisajul comunicării, publicităţii şi marketing-ului studenţeşti din România. Noi dorim să felicităm organizatorii, şi să luăm aminte. La Cluj se fac lucruri frumoase. Iată o prezentare pe larg a evenimentului.
Este un eveniment deja tradițional organizat de Catedra de Comunicare și Relații Publice a Universității Babeș-Bolyai. Prima ediție a Festivalului Studențesc de Publicitate a avut loc în anul 2003, iar cu începere din 2005 festivalul este organizat cu sprijinul unor agenții de publicitate importante din Cluj-Napoca.
Festivalul se adresează studenților interesați de fenomenul publicitar și în special celor din domeniul Științelor Comunicării, fiind văzut ca o veritabilă platformă de interacțiune între cei care se pregătesc să lucreze în industria publicitară și cei care activează cu succes în agențiile de profil. În concurs se pot înscrie echipe formate din 2-5 membri, toți studenți la nivel master sau licență și obligatoriu un membru al echipei trebuie să fie student într-un program din domeniul Științelor Comunicării (Publicitate, Comunicare și Relații Publice, Jurnalism, Biblioteconomie, Relații Publice etc.)
În acest an au fost înscriși 200 de studenți iar fiecare agenție a oferit un brief de creație echipelor din concurs. Anul acesta participanții s-au putut înscrie şi la categoria SPOOF, în cadrul căreia trebuie realizată o parodie după un spot publicitar la alegere.
Miercuri, 21 aprilie, a fost Gala care a încheiat Festivalul Studențesc de Publicitate din Cluj 2010. Perioada de desfășurare a fost între 23 martie și 20 aprilie, timp în care s-au înscris echipele, s-au dat briefurile, s-a muncit pe brânci, s-au promovat spoofurile, s-au prezentat campaniile, s-a jurizat și s-a votat online.
La Gala s-a premiat evoluția, creativitatea și mai ales munca depusă pentru promovarea pamfletelor în online. Agențiile, alături de profesori au avut numai cuvinte de laudă pentru studenți, pe care i-au răsplătit cu diplome, premii, strângeri călduroase de mână, invitații la practici în agenții.
Câştigătorii şi alte detalii se află AICI.
Bravo!
Puteti scrie mai multe detalii despre evenimentul Let's roll din 22 mai? Cine se poate inscrie, exista vreo tematica a concursului, din cine va fi compus juriul?
RăspundețiȘtergereNu este vorba de nici un concurs si implicit nici de existenta unui juriu,intrucat este vorba de o vizionare. Noi ne propunem, pe de o parte, sa incurajam activitatile practice ale studentilor in domeniul marketing si comunicare, si pe de alta parte sa sustinem cauza sociala pe care ne-am ales-o. Poate pe viitor actiunea se va transforma intr-un festival national, cu tot ce inseamna el.Deocamdata, vrem sa aratam publicului iesean care e potentialul.
RăspundețiȘtergereDaca esti interesat sa te inscrii ne poti contacta oricand:)
O seara frumoasa! Te asteptam!